Monday, September 29, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Salam Lebaran dari saya CyberCoxswain untuk semua pengunjung-pengunjung laman weblog ini. Juga kepada semua anggota-anggota Tentera Laut DiRaja Malaysia (TLDM), Pasukan Simpanan Sukarela Tentera Laut Diraja (PSSTLDM) dan PALAPES.

Tidak terkecuali juga kepada perkhidmatan Tentera Darat Malaysia yang meliputi anggota Wataniah, Perkhidmatan Tentera Udara DiRaja Malaysia (TUDM) dan juga PSSTUDM semoga sama-sama kita mengawasi keselamatan negara sambil menyambut Hari Raya.

Marilah kita meraikan Lebaran kali ini dengan penuh keinsafan dan doa kesyukuran diatas limpah kurnia-Nya yang tidak terhingga kepada kita rakyat Malaysia.

Kepada anggota yang berada diluar negara, bekerjalah dengan penuh tanggungjawab demi negara tercinta. Bagi anggota yang berada di Teluk Aden, bakti anda sentiasa dikenang. Walaupun satu kapal Melati telah bebas, ada lagi satu yang masih berada ditangan lanun di perairan Somalia.

Kepada yang bertugas semasa Hari Raya ini, laksanakan tugas anda dengan cemerlang demi kepentingan negara kerana keselamatan negara tidak boleh dipertaruhkan walau apa pun sambutan perayaan yang diraikan. Lepas ini boleh balik bercuti di kampung masing-masing macam biasa.

"SEDIA BERKORBAN"

No comments: