Tuesday, September 23, 2008

MENTERI PERTAHANAN BARU

Kementerian Pertahanan, Perbarisan Perpisahan Menteri Pertahanan YAB Dato Seri Mohd Najib Tun Razak Timbalan Perdana Menteri telah diadakan pada Jumaat 19 Sep 2008.

Beliau yang diiringi oleh Timbalan Menteri Pertahanan, KSU KEMENTAH, Panglima Angkatan Tentera dan Panglima-Panglima Perkhidmatan. Pegawai-pegawai tentera, pegawai awam, anggota tentera serta anggota awam turut hadir mengiringi YAB TPM.

YAB Dato Seri Mohd Najib Tun Razak memeriksa Kawalan Hormat oleh Tentera Darat buat kali terakhir beliau di Kementerian Pertahanan. Beliau akan merangkap Menteri Kewangan 1 dan Menteri Pertahanan akan diambil alih oleh YAB Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

SUMBER: Angkatan Tentera Malaysia

CyberCoxswain: Selamat bertukar portfolio kepada YAB Dato Seri Najib dan Selamat Datang diucapkan kepada YAB Menteri Pertahanan yang baru. Semoga Perkhidmatan Tentera mendapat lebih perhatian dan manfaat daripada pertukaran ini (contohnya seperti dari segi kebajikan tentera dan pesara, gaji, elaun-elaun dan sebagainya... hehehe).

No comments: