Thursday, April 9, 2009

Model KDSP untuk KDSM

Gambar model-model dari KD Sri Pinang (KDSP) telah digunakan untuk banner KD Sri Medini (KDSM) sorang nampak belakang dan sorang lagi nampak tepi... kira oraitlah tu. Gambar sapa ek?....

Itu adalah salah satu dari hasil karya yang dipapar di sini, sebenarnya ada banyak lagi. Terpulang kepada Dato' CO diaorang nak pakai yang mana. Kalau pilih yang atas tu pun ok!

Program tersebut adalah "Jemputan Menembak Ketua Jabatan 2009". Saya kalau dijemput tembak ketua jabatan memang tak lepas punya... bila lagi nak "tembak" diaorang!??... hehehe... Tapi yang sebenarnya menembak bersama ketua jabatan... jangan salah sangka

Time inilah kalau ada majikan yang nak merasa menembak menggunakan senjata ATM dan merasai betapa pekerja mereka yang join PSSTLDM ini bukan bersenang lenang apatah lagi bila mohon cuti tanpa gaji semata-mata nak join aktiviti dan latihan berterusan... betul tak?

Jangan lupa geng-geng KDSM pada 12 April ni untuk menembak ketua jabatan anda...hehehe Hasil karya PKK Rahmat dari KDSM. Kalau ada sapa-sapa nak order banner bolehlah carik dia.

Glamour tak anggota PSSTLDM kita... satu Malaysia sehati sejiwa.

Sedia Berkorban

No comments: